Začněte komunikovat technologiemi 21. století
Imersivní média, jako je virtuální, rozšířená a smíšená realita, představují rychle se rozvíjející marketingový a obchodní nástroj.
Tyto inovativní technologie budou hrát významnou úlohu v propagaci značek a prodeji produktů globálnímu publiku, přičemž geografické hranice nebudou hrát roli. Nebudou to přitom jen nadnárodní značky s velkými budgety, kdo si bude moci tyto technologie dovolit. AR, VR a MR se stanou dostupnými i pro menší firmy, a to i díky síti 5G.

S námi se můžete stát součástí tohoto vývoje.

Výstava Rozum versus cit² představila historii průmyslového designu v letech 1959-1992 ve Zlíně. Její klíčovou součástí byla mobilní aplikace s rozšířenou realitou (AR). V ní návštěvníky výstavou provázel hologram kurátora, návštěvníci mohli vést interaktivní rozhovor s avatarem slavného designéra nebo si mohli projít celou výstavu s komentářem kurátora v AR i na dálku, ze svého domova nebo kanceláře.

  • AR
  • 360° imersivní video
  • Mobilní aplikace
  • Interaktivní multimédia

Pro Archeologický ústav Akademie věd České republiky jsme připravili dvě imersivní videa zobrazující život Germánů a Římanů na území dnešní České republiky. Fotogalerie z natáčení zde.

  • 360º imersivní video

Dvě interaktivní imersivní videa a mobilní aplikace pro jednu z nejznámějších světových značek piva, Budweiser Budvar, a to ve Velké Británii. Získejte informace o postupech a přísadách, které dávají vzniknout tomuto jedinečnému a světově proslulému českému ležáku. Tato prohlídka vás zavede z náměstí v Českých Budějovicích a chmelových polí v Žatci přes pivovar Budvar až dolů do sklepů, kde sládci z pivovaru Budvar nechávají zrát své pivo sedmkrát déle než v kterémkoli jiném pivovaru. Tato prohlídka se věrně blíží návštěvě pivovaru, aniž byste tam skutečně byli!

  • 360º imersivní video
  • Mobilní app

Se svou sesterskou firmou Little Greta jsme strávili 6 měsíců přípravou výstavy Rozum versus cit. Ta mapovala počátky zlínského průmyslového designu. Téma bylo vůbec poprvé komunikováno prostřednictvím dobových exponátů a unikátních dokumentů. Výstava v Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně byla druhou největší v historii této instituce. Svým inovativním pojetím nabídla návštěvníkům možnost vyzkoušet si nové technologie, jakými jsou například rozšířená realita nebo 360° imersivní video.

  • AR
  • 360° imersivní video
  • Mobilní app
  • Interaktivní multimédia

Přinášíme zcela nový způsob prezentace předností business class v letadlech společnosti Lufthansa. Prohlédněte si Boeing 747-8 v celé jeho kráse a rovněž i jeho nová sedadla v business class. Stačí otevřít tuto aplikaci a dotykem prozkoumat všechny úžasné funkce v praxi. Aplikace byla vytvořena pro společnost Lufthansa Czech Republic pro použití v kombinaci se speciální propagační pohlednicí Magic Card.

  • AR
  • 3D
  • Mobilní app

Mobilní aplikace – průvodce s rozšířenou realitou – provádí turisty česko-slovenským pomezím, Bílými Karpaty, Beskydami a Kysucemi, a zasvěcuje je do tajů zdejší přírody.

  • AR
  • Mobilní app

Pro jednu z nejinovativnějších technologických společností ve střední Evropě, NWT Group, jsme vyvinuli mobilní aplikaci s AR prvkem. Appka se používá v návštěvnickém centru Farmy Bezdínek, největšího produkčního skleníku v ČR, kde se po celý rok pěstuje ta nejchutnější lokální zelenina.

  • AR
  • Mobilní app
  • Interaktivita

Pro výroční 60. mezinárodní festival filmů pro děti a mládež ve Zlíně, nejstarší a v současnosti také jeden z největších festivalů dětských filmů na světě, jsme vytvořili mobilní appku s rozšířenou realitou.

  • AR
  • 3D
  • Mobilní app

I když máme díky svým odborným znalostem v oblasti designu a označování produktů bohaté zkušenosti na trhu s pivem a lihovinami, bylo v některých případech obtížné vysvětlit své nápady klientovi – třeba kvůli velké vzdálenosti mezi námi. Nenechali jsme se však odradit a vyřešili jsme tento problém vývojem speciálního nástroje umožňujícího provádění těchto konverzací, který jsme nazvali LG:AR.

  • AR
  • 3D
  • Mobilní app

Koncepty rozšířené reality pro prémiový ležák z Thajska. Tyto koncepty spojují jednoduchý kvíz o zlatém lvu s názvem Singha (symbol pro pivo Singha), který ožívá a tančí v tradičním thajském stylu, a talíře virtuálních lahodných pokrmů servírovaných tradičním thajským způsobem, jež se zobrazují v rozšířené realitě a točí se kolem piva Singha. Když kliknete na talíř s jídlem, zobrazí se název pokrmu a seznam nejbližších thajských restaurací.

  • AR
  • Mobilní app

Účelem této interaktivní mobilní aplikace je podpora kampaně platformy Kickstarter pro připravovanou hru. Hra Claw Hunter je inspirována hrami jako Uncharted, Tomb Raider nebo The Dig a nyní je vyvíjena pro PC, PS4 a Xbox. Aplikace umožňuje uživatelům vrátit se o 65 milionů let zpět a zjistit, jaké by to bylo setkat se s impozantními dinosaury.

  • 3D
  • AR
  • Animace
  • Interaktivita

Připravte se na jedinečnou událost propagující české pivo ve Spojeném království – Czech Beer Day. Pořádá ji česká vláda a koná se každé léto v Londýně. My u příležitosti těchto oslav piva na české ambasádě vytváříme projekt kombinující virtuální realitu a 360° imersivní video.

  • VR
  • 360° imersivní video

Vyvinuli jsme vlastní mobilní aplikaci Wita, jejímž cílem je usnadnit udržování dlouhodobých vztahů mezi vinařstvími a jejich zákazníky a současně podporovat zvyšování prodejů. Díky integraci elektronického obchodu a designu specifickému pro vinařství se jedná o inovativní a ekologické řešení pro snadné hodnocení vín a efektivní řízení degustace vín. Navíc slouží jako nástroj umožňující propagaci značky vinařství na sociálních sítích.

  • Interface design
  • Mobilní app

Vytvořili jsme aplikaci rozšířené reality pro nakladatelství Albatros a jeho úžasnou knihu pohádek s názvem Pufík z Pohádkové Lhoty. Pufík je nejchytřejším plyšovým zvířátkem ze všech. Žije v Pohádkové Lhotě, kde ho navštěvuje jeho kamarád Pepík. Společně zažívají mnoho zábavných dobrodružství – učí se létat v balónu, potkají se s Megasardinkou nebo navštíví úžasné Zmrzlinové lázně. Prostřednictvím této aplikace mohou děti prožít dobrodružství společně s Pufíkem a Pepíkem.

  • 3D
  • AR
  • Animace
  • Mobilní app

Bioeconomics 2050 přináší ve virtuální realitě vizualizaci prostředí založeného na materiálech a produktech vyrobených z obnovitelných zdrojů, takže nápady mají nyní hmatatelnější podobu. Aplikace, která je dostupná v obchodech iTunes a Google Play, má jeden cíl: Ukázat, jak švédské lesní hospodářství přispívá k růstu světové bioekonomiky.

  • VR
  • Mobilní app
Chcete vidět víc?

Pokud byste si chtěli prohlédnout dalších 30 referencí, vyžádejte si prosím heslo na adrese jan@vrcot.cz

Jan Blažek
Partner
+420 776 717 609
jan@vrcot.cz
Tomáš Nedvěd
Project Lead
+420 602 957 530
tomas@vrcot.cz
Ondřej Vališ
Chief Technical Officer
+420 608 862 210
ondrej@vrcot.cz
Václav Adamec
Consultant
+420 603 229 424
vaclav@vrcot.cz
VRCOT s.r.o.
Vysehradska 1349/2
12800 Prague 2