Začněte komunikovat technologiemi 21. století
Imersivní média, jako je virtuální, rozšířená a smíšená realita, představují rychle se rozvíjející marketingový a obchodní nástroj.
Tyto inovativní technologie budou hrát významnou úlohu v propagaci značek a prodeji produktů globálnímu publiku, přičemž geografické hranice nebudou hrát roli. Nebudou to přitom jen nadnárodní značky s velkými budgety, kdo si bude moci tyto technologie dovolit. AR, VR a MR se stanou dostupnými i pro menší firmy, a to i díky síti 5G.

S námi se můžete stát součástí tohoto vývoje.

Dvě poutavá videa a mobilní aplikace pro jednu z nejznámějších světových značek piva, Budvar UK. Získejte informace o postupech a přísadách, které dávají vzniknout tomuto jedinečnému a světově proslulému českému ležáku. Tato prohlídka vás zavede z náměstí v Českých Budějovicích a chmelových polí v Žatci přes pivovar Budvar až dolů do sklepů, kde sládci z pivovaru Budvar nechávají zrát své pivo asi 7krát déle než v kterémkoli jiném pivovaru. Tato prohlídka se věrně blíží návštěvě pivovaru, aniž byste tam skutečně byli!

  • Virtual reality
  • 360º video
  • Mobile app

I když máme díky našim odborným znalostem v oblasti designu a označování produktů bohaté zkušenosti na trhu s pivem a lihovinami, bylo v některých případech obtížné vysvětlit naše nápady klientovi kvůli velké vzdálenosti mezi námi. Nenechali jsme se však odradit a vyřešili jsme tento problém vývojem speciálního nástroje umožňujícího provádění těchto konverzací, který jsme nazvali LG:AR.

  • Augmented reality
  • 3D
  • Interactive

Přinášíme zcela nový způsob umožňující poznat přednosti obchodní třídy v letadlech společnosti Lufthansa. Prohlédněte si Boeing 747-8 v celé jeho kráse a rovněž i jeho nová sedadla v obchodní třídě. Stačí použít tuto aplikaci a dotykem prozkoumat všechny úžasné funkce v praxi. Aplikace byla vytvořena pro společnost Lufthansa Czech Republic pro použití v kombinaci se speciální propagační pohlednicí Magic Card.

  • 3D
  • Augmented reality
  • Interactive

Koncepty rozšířené reality pro prémiový ležák z Thajska. Tyto koncepty spojují jednoduchý kvíz o zlatém lvu s názvem Singha (symbol pro pivo Singha), který ožívá a tančí v tradičním thajském stylu, a talíře virtuálních lahodných pokrmů servírovaných tradičním thajským způsobem, jež se zobrazují v rozšířené realitě a točí se kolem piva Singha. Když kliknete na talíř s jídlem, zobrazí se název pokrmu a seznam nejbližších thajských restaurací.

  • Augmented Reality
  • 3D

Účelem této interaktivní mobilní aplikace je podpora kampaně platformy Kickstarter pro připravovanou hru. Hra Claw Hunter je inspirována hrami jako Uncharted, Tomb Raider nebo The Dig a nyní je vyvíjena pro PC, PS4 a Xbox. Aplikace umožňuje uživatelům vrátit se o 65 milionů let zpět a zjistit, jaké by to bylo setkat se s impozantními dinosaury.

  • 3D
  • Augmented reality
  • Animations
  • Interactive

Připravte se na jedinečnou událost propagující české pivo ve Spojeném království – Czech Beer Day. Pořádá ji česká vláda a koná se letos v létě v Londýně. K příležitosti oslav vytváříme špičkový projekt kombinující virtuální realitu a video. Nyní jsme ve fázi produkce, takže se připravte na další ukázky.

  • Virtual reality
  • Video

Vyvinuli jsme vlastní mobilní aplikaci Wita, jejímž cílem je usnadnit udržování dlouhodobých vztahů mezi našimi klienty z oblasti vinařství a jejich zákazníky a současně podporovat zvyšování prodejů. Díky integraci elektronického obchodu a designu specifickému pro vinařství se jedná o inovativní a ekologické řešení pro snadné hodnocení vín a efektivní řízení degustace vín. Navíc slouží jako nástroj umožňující propagaci značky vinařství na sociálních sítích.

  • Interface design
  • AR and AR on mobiles

Vytvořili jsme aplikaci rozšířené reality pro nakladatelství Albatros a jeho úžasnou knihu pohádek s názvem Pufík z Pohádkové Lhoty. Pufík je nejchytřejším plyšovým zvířátkem ze všech. Žije v Pohádkové Lhotě, kde ho navštěvuje jeho kamarád Pepík. Společně zažívají mnoho zábavných dobrodružství – učí se létat v balónu, potkají se s Megasardinkou nebo navštíví úžasné Zmrzlinové lázně. Prostřednictvím této aplikace mohou děti prožít dobrodružství společně s Pufíkem a Pepíkem.

  • 3D
  • Animations
  • Augmented reality
  • Interactive

Bioeconomics 2050 přináší ve virtuální realitě vizualizaci prostředí založeného na materiálech a produktech vyrobených z obnovitelných zdrojů, takže nápady mají nyní hmatatelnější podobu. Aplikace, která je dostupná v obchodech iTunes a Google Play, má jeden cíl: Ukázat, jak švédské lesní hospodářství přispívá k růstu světové bioekonomiky.

  • 3D
  • Virtual reality
Chcete vidět víc?

Pokud byste si chtěli prohlédnout dalších 20 referencí, vyžádejte si své heslo na adrese info@vrcot.agency

Jan Blažek
Partner
+420 776 717 609
jan@vrcot.agency
Ondřej Vališ
Chief Technical Officer
+420 608 862 210
ondrej@vrcot.agency
Dušan Sviečka
Creative Director
+420 777 011 727
dusan@vrcot.agency
Tomáš Nedvěd
Project Lead
+420 602 957 530
tomas@vrcot.agency
VRCOT s.r.o.
Vysehradska 1349/2
12800 Prague 2